כל מה שתרצו לדעת על קורס לימודי NLP לעסקים

כבר מאז שאתה צעיר דמיינת איך יראה העסק שלך. בדמיון ראית רק הצלחות, שטף של לקוחות מרוצים, גרפים שהולכים ונוסקים, מנהלי בנק שמחזרים אחריך על מנת שתשתף איתם פעולה.
אך במציאות כמו במציאות. הדברים מורכבים יותר. ניהול העסק מתברר לך כשמשהו מורכב ולא פשוט בכלל. לא פשוט לרצות לקוחות, לא פשוט להתנהל בחוכמה ובתבונה מול עשרות ספקים, ולא פשוט לנהל עובדים.
אבל האמת היא, שזה פשוט לא נכון! בקורס NLP לעסקים תלמדו שיש מפתח קסם אחד, שאם תשימו עליו את היד, ניהול העסק שלכם יהפוך לפשוט וקל. ההצלחה תהפוך לחלק בלתי נפרד ממכם, ותגלו שרק השמיים הם הגבול.
המפתח הזה הוא המפתח ל'אנשים'!
ההבדל בין עסק משגשג ומצליח לעסק מדשדש וכושל, היא גישה נכונה, והבנה נכונה של האנשים שנמצאים בממשק איתכם!
על כך תקראו בשורות הבאות.

קורס NLP לעסקים

תוכן עניינים

מה זו בכלל שיטת NLP?

שיטת NLP היא שיטת פסיכותרפיה שפותחה על ידי ריצ'רד בנדלר וג'ון גרינדר בשנות ה-70. שיטת NLP מבוססת על הרעיון שאנשים יכולים לשפר את בריאותם הנפשית על ידי הפיכתם למודעים למחשבות ולרגשות שלהם, ולאחר מכן לשנות אותם.

ריצ'רד בנדלר וג'ון גרינדר הם שני בלשנים שפיתחו לראשונה את שיטת ה-NLP בפסיכולוגיה. הם התעניינו כיצד אנשים מתקשרים אחד עם השני, כיצד הם מייצגים מידע לעצמם, וכיצד הם משנים את התנהגותם.

אז כפי שהבנתם NLP פותח במקור כדי לעזור לאנשים לתקשר טוב יותר זה עם זה, ושלפר את איכות חייהם של אנשים בעלי קושי נפשי או רגשי באמצעות טיפול NLP. אך מהר מאוד הבינו שמסגור מחדש של שיטת NLP יכול לשמש בעולם העסקים כאסטרטגיה לשיפור הפרודוקטיביות על ידי שינוי תהליך החשיבה של אדם. ועל זה בדיוק מתבסס הקורס של NLP לעסקים.

 

כיצד קורס לימודי NLP לעסקים מסייעת לעסקים להתרומם?

שיטות NLP לעסקים משמשות בשיווק, מכירות, שירות לקוחות ותחומים אחרים כדי לעזור לעסקים להבין טוב יותר את הלקוחות שלהם וליצור בעבורם חווית שירות אישית שתפורה בדיוק לצרכים שלהם. זה נעשה על ידי ניתוח השפה שבה אנשים משתמשים כשהם מדברים על מוצר או שירות. NLP גם עוזר לבעלי עסקים להבין מה אנשים באמת רוצים מהם.

NLP לעסקים נותן למעשה סל כלים אדיר להצלחת עסקים. השיטה חותרת היישר לתת המודע של האנשים איתם אנחנו מתנהלים ביום יום, והיא מלמדת אותנו להבין כיצד אנשים חושבים, מרגישים, ופועלים.

בעל עסק שיודע כיצד להתנהל בראיון עבודה ירוויח הון אנושי איכותי, ובעל עסק שמבין את הצרכים הפנימיים של עובדיו. ללא ספק ירוויח צוות עם מוטיבציה בשמיים.

בעל עסק שייטיב לנתח את הצרכים של לקוחותיו ידע גם להתאים את השירות שלו לצורכיהם, ולהכשיר את עובדיו למתן שירות מקסימלי בעבורם.

וכמובן שבעל עסק שירכוש את הכלים להתנהלות נכונה מול ספקים, שותפים ונותני שירות למיניהם, וידע לייצר איתם תקשורת טובה ומהירה, תוך הבנת עולם החשיבה הפנימי שלהם. תמיד ישיג יותר ויצליח יותר.

ואם נרצה להגדיר את זה בקצרה, זה יהיה במשפט הבא 'הדרך שלנו להצלחה עוברת דרך מוחם וליבם של האנשים שמולנו' וזה בדיוק מה שלומדים בקורס NLP לעסקים.

 

למי מיועד קורס NLP לעסקים?

הקורס מיועד למעשה לכל מי שמתנהל במסגרת תפקידו עם אנשים רבים. זה כולל אנשי עסקים, אנשי מכירות, פוליטיקאים, פסיכולוגים, עובדי הוראה, מרצים, אנשי יזמות, מתווכים. ובעצם כל מי שרוצה להביא את יכולותיו לשבות אנשים בקסמיו לקצה.

 

מה לומדים בקורס NLP לעסקים?

 

  • הסרת חסמים
    בשלב הראשון כדי להצליח עם אנשים אנחנו צריכים להסיר מעצמנו את החסמים ואת הגורמים שמקשים עלינו לקבל את ההחלטות הנכונות לנו בחיים שלנו בכלל, ובעסק שלנו בפרט. ולהיפטר ממה שמונע מאיתנו להצליח מול אנשים.
    בקורס אנחנו לומדים קודם כל להכיר את עצמנו. ואת הדרך בה אנו חושבים ומרגשים.
    בקורס נלמד לשלוט שליטה מלאה על המחשבות והרגשות שלנו. וכתוצאה מכך נהפוך לאנשים ממוקדים יותר במשימתנו. נקבל את ההחלטות שלנו על בסיס לוגי ורגשי בריא ומאוזן. ולא ניתן לכל מיני רעשי רקע בתוכנו להשתתף בהליך קבלת ההחלטות הקריטיות שלנו.
    רק אחרי שעברנו את תהליך הריפוי העצמי ניגש לשלבים הבאים.
  • יצירת כימיה (ראפור)
    אז כפי שכבר הבנו, המפתח להצלחה, זה התנהלות נכונה מול אנשים. אחד הדברים החשובים ביותר להצלחה עם אנשים. זה לדעת להגיע אליהם. ליצור קרבה בלתי מסויגת, ולתת לבן אדם שמולך את התחושה שהוא יכול להתמסר אליך באופן טוטאלי מבלי להרגיש מאוים מכך. בעברית קוראים לזה ליצור כימיה עם אנשים. ובשפת NLP מכנים את זה 'ראפור' (כימיה בצרפתית) . וזה אחד הדברים המרכזיים שלומדים בקורס 'ראפור' יאפשר לנו:
  1. להתחבר בקלות ובמהירות לאנשים
  2. לשפר את הכריזמה
  3. לגרום לאנשים לאהוב אותנו
  4. לשפר מאוד את יכולות השכנוע והמכירה
  5. להצליח להסכים גם בנושאים מורכבים וסבוכים
  6. לפתור קונפליקטים בקלות ובמהירות
  7. לגרום לבן אדם שמולנו לשתף אותנו במה שבאמת חשוב לו
  8. גישור קל ומהיר על נקודות מחלוקת ועוד…

בקורס מקיפים את תחום ה'ראפור' ולומדים להשתמש בזה בצורה עמוקה ויעילה.

 

  • הקשבה
    דבר נוסף חשוב מאוד הנלמד בקורס, זה לדעת להקשיב בצורה נכונה.

לדוגמא כאשר אנחנו רוצים למכור ללקוח מוצר, ניצור עימו שיחה, בשיחה הזאת לא נחפש להשמיע את מה שיש לנו לומר יותר מידי. אלא בעיקר נקשיב לו קשב רב. ובאופן טבעי במשך השיחה הלקוח ישמיע לנו על הצרכים שלו, ויספר לנו מה היא הסיבה האמיתית שהביאה אותו לעסק שלנו.

בשלב הזה אנחנו כבר חכמים הרבה יותר. ועם הידע הקריטי הזה שהוא העניק לנו ללא משים, תוך כדי שיחה נעימה. נעשה שימוש, על מנת לתת לו את המענה ואת השירות המדויק לצורך הספציפי שלו.

נושא ההקשבה הוא קריטי גם להצלחת כל משא ומתן, מכיוון שזה עוזר לנו להבין מה הם המניעים של הצד השני, ומאפשר לנו לפי זה להתאים את האסטרטגיה שלנו.

ובאופן כללי בחיים תמיד כדאי להקשיב כמה שיותר לסביבה האנושית שלנו.

בקורס לומדים עוד מגוון רחב מאוד של טכניקות וכלים נוספים כגון, תקשורת נכונה, הבנת וניתוח שפת גוף, ועוד.

לסיכום:

  • בקורס NLP לעסקים תרכוש מיומנויות וכלים שיקפיצו את העסק שלך קדימה.
  • בקורס תקבל את המפתח למוחם וליבם של האנשים הסובבים אותך בעולם העסקי, וזה גם המפתח שמוביל להצלחה.
  • הקורס מתאים לכל מי שמתנהל עם הרבה אנשים ביום יום והוא רוצה להצליח יותר בממשק איתם.
  • בקורס NLP לעסקים תלמד קודם כל להוציא את המיטב מעצמך. תלמד על יצירת כימיה/ראפור טובה, מהירה ויעילה עם אנשים. תלמד גם להקשיב בצורה נכונה לאנשים, באופן שזה ישרת בסופו של דבר את האינטרסים שלך, ועוד.

בהצלחה רבה.

שאלות נוספות

כדי להצליח בעסקים צריך להבין את עולמם הפנימי של אלה המניעים את העולם העסקי, שהם בסופו של דבר פשוט 'אנשים' עם רגשות ועם צרכים. בשיטת NLP חותרים להבין כיצד לגשת לאנשים בצורה נכונה, וכיצד אפשר להשפיע עליהם באופן מקסימלי. זהו סוד הקסם להצלחה.
כאשר אנחנו מקשיבים לזולתנו ונותנים להם את הבמה להשמיע בפנינו את מה שיש להם להגיד, הם מהר מאוד יגלו לנו בין השורות את כל הסודות שלהם כמו למשל, מה מניע אותם, מה הצרכים שלהם, ומה חשוב להם באמת. וזה כל מה שאנחנו צריכים לדעת עליהם על מנת שנצליח להשפיע עליהם ולגרום להם לבוא לקרתנו.
אלעד גבריאלוב
אלעד גבריאלוב

לאחר מבצע צבאי אכזרי בו לקחתי חלק, חוויתי קשיים גדולים עם עצמי. בהמלצת חבר פניתי לטיפול בשיטת NLP ומאז חיי השתנו מקצה לקצה. בהמשך לקחתי קורס מקיף ב NLP וזה שדרג מאוד את חיי, ומאז לקחתי על עצמי את השליחות לעזור לכמה שיותר אנשים ללמוד את השיטה ולהסתייע בה.

מורה ל n.l.p.
לחזור אליך עם יותר פרטים לגבי הקורסים?
פוסטים אחרונים
לחזור אליך עם יותר פרטים לגבי הקורסים?