קורס NLP בדגש על טיפול לילדים ונוער

כמה שאנחנו המבוגרים אוהבים להלין על 'הדור של היום'.
התלונות האלו יוצאות מתוכנו לחלל אוויר העולם בכל פעם שאנחנו עומדים נואשים מול סיטואציות מורכבות עם ילדים. אנחנו קובעים חד משמעית ובטון נחרץ שהילדים היום הם חסרי משמעת וכבוד! נטולי גבולות! רק המסך מדבר אליהם!
האם זה נכון? על פי רוב ממש לא! הילדים של היום הם דווקא בסדר גמור, אם רק נדע לפעול איתם בדרכים חכמות ונכונות. הבעייתיות היא דווקא אצלנו ההורים או המורים שלא משכילים לצלול לתוך נבכי נפשם של הילדים, על מנת להבין כיצד להתנהל איתם נכון.
בקורס NLP המותאם לטיפול והתנהלות נכונים עם ילדים, תקבלו את כל הכלים הנדרשים להתנהלות נכונה ויעילה מול ילדים.
על כך בשורות הבאות.

קורס NLP לטיפול לילדים

תוכן עניינים

רקע כללי על שיטת NLP

שיטת NLP פותחה על ידי ריצ'רד בנדלר וג'ון גרינדר בשנות ה-70.  הם שמו לעצמם למטרה לגלות כיצד אנשים חושבים, מרגישים, ומתנהלים, וכיצד אנשים נוטים לתקשר זה עם זה. הצמד הצליח לפענח ולפצח את כל החידות שהם שמו להם למטרה לפתור.

בעקבות המסקנות שלהם הם פיתחו סל כלים וטכניקות שיעזרו לאנשים לתקשר, לחשוב, להרגיש, ולפעול נכון יותר. השיטה הלכה והסתעפה. וכיום השימוש בשיטה הוא נרחב מאוד.

השיטה מסייעת לאנשים בין היתר בחרדות, התמכרויות, תקשורת, שינוי חשיבה, זוגיות.

נכון להיום המון חברות ענקיות בעולם אימצו את עקרונות השיטה על מנת לייעל את ניהול העסק בכל המובנים. ואפילו ספורטאים נחשבים נעזרים בשיטה לחיזוק המנטליות שלהם בדרך להשגת שיאים מרגשים.

כמו כן נעשה שימוש רחב מאוד בשיטה בטיפול בילדים ובבני נוער, ובכך הקורס הזה מתמקד.

 

לימוד שיטת NLP בהתאמה לילדים ונוער

בימנו ילדות היא לא בהכרח זמן שמח וחסר דאגות. ילדים חשופים ללחצים רבים שיכולים להיות בעלי השפעה מתמשכת על בריאותם הנפשית ורווחתם.

מחקר שנערך לאחרונה על ידי הקולג' האוניברסיטאי בלונדון מצא שלילדים עם רמות גבוהות יותר של חרדה, דיכאון ולחץ יש סיכוי גבוה יותר לסיכון מוגבר לפתח בעיות נפשיות כמבוגרים.

הילדים של היום חשופים גם לגירויים גדולים, כתוצאה מכך אנו עדים לתופעות של הצמדות מוגזמת למסך, ושיטוט חסר גבולות ברשתות החברתיות. ושם כפי הידוע יש גם לא מעט תופעות בריונות וביוש. ולכן הילדים של היום כל כך חשופים לפגיעות נפשיות שעלולות להשפיע מאוד על עתיד חייהם.

שיטת NLP פיתחה כלים מדהימים לטיפול באנשים. השיטה מוכחת ומצליחה מאוד. אבל כדי לדעת להתאים את הכלים האלו בדיוק לטיפול בנפשם הרכה והעדינה של הילדים, צריך הכשרה מיוחדת.

 

מה הם הכלים הנרכשים בקורס שיטת nlp לילדים?

קורס NLP נותן מארג אדיר של כלים לטיפול בילדים בכל המצבים, בעזרת הכלים שתרכשו בקורס תוכלו בין היתר לטפל במקרים הבאים:

  • ילדים הסובלים מחוסר ביטחון עצמי
  • ילדים עם הערכה עצמית נמוכה
  • ילדים עם כישורי תקשורת לקויים
  • ילדים עם דפוסי מחשבה שליליים
  • ילדים הסובלים מבריונות
  • ילדים המתנהגים בבריונות
  • ילדים עם ADHD או ADD
  • ילדים הסובלים מחרדות ופחדים
  • ילדים המרטיבים בלילה
  • ילדים השקועים בדיכאון
  • ילדים עם הפרעות למידה
  • ילדים המאובחנים על הרצף האוטיסטי
    ועוד

בקורס לומדים גם על שלבי ההתפתחות של ילדים וכיצד הם שונים ממבוגרים. כמו כן, לומדים על ההפרעות השונות בבריאות הנפש שילדים עלולים לסבול מהן, וכן כיצד מאבחנים ומטפלים בהפרעות אלו.

הסיפוק שיש בזה הוא בלתי נתפס. לעזור לילדים זה לא רק להקל עליהם בטווח הזמן המיידי, אלא לעצב את כל עתידם בחיים הבוגרים. להתרחשויות הרגשיות והנפשיות הפוקדות את הילדים יש משמעויות רבות עם השלכות על העתיד שלהם. בגילאים הצעירים הילדים מעצבים את אופיים ואת אישיותם, וקיומם של הפרעות מכל סוג עלולות להשפיע עליהם לאורך כל החיים.

 

למי מיועד לימודי קורס טיפול בשיטת NLP לילדים?

  • לאנשים חדורי תחושת שליחות שרוצים להפוך למטפלים רגשיים מקצועיים כדי לעזור לילדים שמתמודדים בקושי רב עם מורכבויות החיים.
  • למטפלים שכבר עובדים בתחום טיפולי הילדים שרוצים לשפר ביצועים ולהרחיב ולהעמיק את סל הכלים המקצועי שלהם.
  • הורים שרוצים להעניק לילדים שלהם חיים איכותיים ובריאים. ורוצים לדעת בצורה הנכונה והמעמיקה ביותר כיצד להתנהל עם ילדיהם שלהם.
  • למורים שרוצים לצלוח את תפקידם בצורה הטובה ביותר, ולבצע את השליחות שלהם ללא פשרות. ולהעניק לתלמידים שלהם חיים שלווים ומאושרים.

לסיכום:

  • את כל הבעיות מול ילדים ניתן לפתור באמצעות התנהלות נכונה מולם.
  • קורס טיפול NLP לילדים הוא קורס שנותן מענה רחב מאוד לטיפול בכל סוגי המצבים הנפשיים והרגשיים מהם ילדים סובלים.
  • בקורס לומדים לטפל בילדים באמצעות כלים המבוססים על שיטת NLP אבל הם מותאמים במיוחד עבור ילדים. הדרך בה ילדים מתמודדים וחווים דברים היא שונה בתכלית מהדרך בה מבוגרים מתמודדים. ולכן גם הכלים צריכים להיות מותאמים להם בהתאם.
  • הקורס מתאים לכל מי שרוצה להצליח בהתנהלות עם ילדים וזה כולל מטפלים, מורים והורים.

בהצלחה רבה.

שאלות נוספות

הטכניקות של שיטת NLP עשו מהפכה בעולם הטיפולים הרגשיים והנפשיים. הטכניקות מצוינות לכל שכבות הגיל. כשמדובר בנפשם העדינה והרגישה של ילדים בוצעו כל מיני התאמות לשיטת NLP , שנועדו להעצים את אפקט הטיפול אצל ילדים בהתחשב בצרכים המיוחדים שלהם.
אכן. שיטת NLP יכולה לעזור לכל ילד בכמעט כל מצב. מהמצבים הפשוטים והשגרתיים יחסית כגון חרדות, פחדים, והתמודדות חברתית. ועד למצבים קשים יותר כגון ADHD ודיכאון.
אלעד גבריאלוב
אלעד גבריאלוב

לאחר מבצע צבאי אכזרי בו לקחתי חלק, חוויתי קשיים גדולים עם עצמי. בהמלצת חבר פניתי לטיפול בשיטת NLP ומאז חיי השתנו מקצה לקצה. בהמשך לקחתי קורס מקיף ב NLP וזה שדרג מאוד את חיי, ומאז לקחתי על עצמי את השליחות לעזור לכמה שיותר אנשים ללמוד את השיטה ולהסתייע בה.

מורה ל n.l.p.
לחזור אליך עם יותר פרטים לגבי הקורסים?
פוסטים אחרונים
לחזור אליך עם יותר פרטים לגבי הקורסים?