כל המידע על קורס NLP פרקטישינר NLP -PRACTITIONER

החיים האלה לא עושים הנחות לאף אחד. אנו נדרשים לפעמים לתעצומות נפש על מנת לגבור על קשיים והתמודדויות הפוגשים אותנו ביום יום. תמיד רצינו להחדיר לעצמנו את היכולות לגבור ולדלג מעל המוקשים וההתמודדויות הבאים עלינו, בקלילות יחסית. שיטת PRACTITIONER NLP באה לענות בדיוק לרצון הזה שלנו.
אז אם אתם רוצים לדעת קצת יותר על לימודי NLP PRACTITIONER [ובעברית 'פרקטישנר'] . תמשיכו איתנו לשורות הבאות.

קורס nlp פרקטישינר

תוכן עניינים

מה זה קורס NLP פרקטישינר – NLP PRACTITIONER ?

NLP PRACTITIONER הוא השלב הבסיסי והראשון בסולם לימודי NLP.
הקורס ב NLP PRACTITIONER יזניק בוודאות את איכות חייכם ואיכות חייהם של האנשים בסביבה שלכם בצורה משמעותית, והוא גם יקנה לכם את היכולת לטפל באופן מקצועי באנשים הזקוקים לטיפול.

כדי להבין יותר טוב מה לומדים בקורס NLP PRACTITIONER, ננסה להבין קודם כל מה זה NLP.

NLP זו שיטה שפותחה בארצות הברית בשנות השבעים. והיא נועדה לשפר בצורה משמעותית את יכולות התקשורת שלנו עם הסביבה שלנו, דרך הבנת האופן בו אנו חושבים במודע, ובתת מודע. ודרך הבנת האופן בו אנחנו מקבלים את ההחלטות שלנו.

הדרך בה אנו חושבים ומדברים אל עצמינו, היא בין היתר זו שבסופו של דבר תגרום לנו לקבל החלטה כזו או אחרת, לפיה נפעל ונעשה מעשה. ככל שהמחשבות שלנו בתת המודע, ובמודע, מתנהלות בתוך מוחנו בצורה לא נכונה. אנחנו עלולים לעשות בעקבותיהן פעולות לא רצויות בניגוד לרצון האמיתי שלנו. ובחלק מהמקרים אפילו לא נהיה מודעים לעובדה שעשינו פעולה כזו או אחרת, בעקבות מחשבות נעלמות מהעין המתנהלות אי שם בתת המודע, שמניעות אותנו בסופו של דבר לפעולה.

NLP היא שיטה המעניקה לנו את הכלים לחדור לעומק מוחנו כדי להבין איך אנחנו חושבים, ואיך אנחנו מדברים ומעבירים מסרים לעצמנו. השיטה מלמדת אותנו לשלוט על דרכי החשיבה שלנו. ולהעצים מאוד את הצדדים החיוביים הנטועים בתוכנו, ולהשתמש בהם על מנת שהם יהיו הצד הדומיננטי בתוך מערך החשיבה שלנו, ודרך חיזוקם נדחוק את המחשבות הפחות נכונות החוצה.

בקורס PRACTITIONER  NLP נעשה בדיוק את זה. נרכוש את המיומנויות ואת הכלים שמנחילה לנו שיטת NLP . ונשתמש בהם כדי לתת דחיפה חיובית עוצמתית לחיים שלנו. וגם נסייע לאנשים לשפר את חייהם באמצעות כלים אלה.

 

אז מה נלמד בקורס NLP פרקטישינר?

הקורס מקנה ללומדים מארג רחב מאוד של כלים, טכניקות, ומיומנויות. שיעזרו ללומדים לצלוח כל קושי, מכשול, פחד, תלות, והתמכרות, בצורה הטובה ביותר.

בקורס NLP  נלמד להכיר מקרוב את נבכי נפשינו. נצלול לעומק ים הרגש שבתוכנו. ונחדור אל חדריו הסודיים של התת מודע שלנו, שהוא למעשה מהווה חדר הבקרה המפעיל אותנו בסופו של דבר כבני אדם, ומהווה גורם משפיע מאוד במערך ההחלטות שלנו, מהגדולות והמשמעותיות שבהן ועד לקטנות.

בקורס נלמד להפוך את מגמת ההתנהלות הפנימית שלנו. בסיומו של הקורס נהפוך מאנשים שנגררים אחר הפחדים, חרדות והחששות שלנו, ומכאלה שלא באמת שולטים על חייהם, אלא נותנים להתניות אוטומטיות, ולהתמכרויות שמקורן לא ידוע לנהל אותם.

לאנשים המצליחים לשלוט ביד רמה על המחשבות, הרגשות, והפעולות שלהם. תוך מודעות מלאה לעצמם.

עוד נלמד בקורס, לשפר מאוד את יכולות התקשורת שלנו עם הסביבה שלנו, ועם עצמנו. אי אפשר להשוות בן אדם המתנהל בחייו עם תקשורת בריאה וטובה. לכזה שמתקשה לעשות את הפעולות הפשוטות ביותר של היום יום, מחמת קשיים כאלו ואחרים בתקשורת.

 

האם לימודי קורס NLP PRACTITIONER פונה לקהל יעד ספציפי?

ממש לא. הקורס מיועד לכל מי שחייו חשובים לו, והוא מעוניין לשפר אותם משמעותית. הקורס מקנה איכות חיים ברמה גבוהה. והוא גורם למה שמסורבל וקשה לנו היום, להיראות לפתע קליל ופשוט יחסית מחר. בעקבות הקורס חיי הזוגיות והחברה שלנו ישגשגו. וגם בעבודה ובעסקים נזכה להצלחות גדולות.

הקורס של NLP PRACTITIONER לא מצריך הכשרה קודמת. והוא פתוח לקהל הרחב.

 

האם קורס NLP פרקטישינר יקנה לנו את היכולת לטפל באנשים בשיטה?

בהחלט! הקורס של NLP PRACTITIONER לא רק מקנה ללומדים אותה, את היכולת לשפר את חייהם. הקורס גם מצייד אותנו ביכולת להעביר את כל הטוב הזה הלאה, לסביבה שלנו, ולמטופלים שלנו.

 

האם לפסיכולוגים ולמטפלים וותיקים בתחומם יש ל NLP PRACTITIONER מה לתרום?

הקורס של NLP PRACTITIONER נמצא יעיל ומוצלח מאוד גם למטפלים רגשיים, מאמנים מנטליים, מטפלים סוציאליים, ולכל מי ששייך לעולם הטיפול הרגשי, הנפשי, והמנטלי.

הקורס יקנה להם את היכולת לשפר ולחדד את הכלים המקצועיים שכבר קיימים באמתחתם, ולהשתמש בהם טוב יותר. הקורס גם יעזור להם להתחבר מהר יותר, ונכון יותר, למטופלים שלהם.

אנשי מקצוע שעברו את הקורס של NLP PRACTITIONER מעידים, על קליניקה פורחת ומצליחה יותר.

 

מה יש ללימודי NLP פרקטישינר לתרום לנו בעסקים ובמכירות?

המון. הקורס מקנה מיומנויות רבות  המסייעות מאוד לבעלי עסקים לנהל את העסקים שלהם בצורה המיטבית. ולאנשי מכירות למקסם את יכולות המכירה והשיווק של מוצריהם.

 

כמה יעלה לנו קורס NLP PRACTITIONER?

עלותו של הקורס נע בין 4,000 ₪ ל 14,000 ₪ .

המחיר תלוי ומשתנה לפי אורך ועומק מסלול הלמידה שנבחר.

 

לסיכום :

הקורס של  NLP PRACTITIONER ישפר את איכות חיינו בצורה ניכרת. וישפיע על המחשבות, הרגשות וההחלטות שלנו. וכן גם על יכולות התקשורת שלנו.

הקורס יקנה לנו את היכולת לשלוט בצורה טוטאלית על התודעה שלנו. והוא יקנה לנו כלים אופרטיביים לפוגג את הפחדים שלנו, ולגבור על הרגלים בעייתיים והתמכרויות.

הקורס פתוח לכל דורש ללא צורך בהכשרה מוקדמת. הקורס יעיל מאוד גם בעבור אנשי מקצועות טיפוליים, הרוצים לשפר ביצועים.

הקורס יעזור מאוד גם לבעלי עסקים ואנשי מכירות, להצליח במעשי ידם.

העלות של הקורס נעה  בין 4,000 ₪ ל 14,000 ₪ . תלוי באורך ועומק הקורס.

 

בהצלחה רבה.

שאלות נוספות

הקורס מיועד לכל מי שמעוניין לשפר את חייו, ואת חיי סובביו בכל המובנים. הקורס מקנה לתלמידים שלל אדיר של טכניקות וכלים לשיפור כל תחומי החיים. ואין כל צורך בהכשרה מוקדמת לצורך לימוד הקורס.
הקורס הזה של NLP מהווה מכפיל כוח בעבור כל בעל מקצוע העוסק בטיפול בבני אדם. עקרונות הקורס לא סותרים עקרונות טיפוליים של שיטות אחרות. הקורס של NLP רק יקנה לבעל המקצוע יכולת השפעה טובה יותר על המטופל שלו, ועוד מגוון כלים שיעזרו לו להצליח בשיטה איתה הוא עובד.
אלעד גבריאלוב
אלעד גבריאלוב

לאחר מבצע צבאי אכזרי בו לקחתי חלק, חוויתי קשיים גדולים עם עצמי. בהמלצת חבר פניתי לטיפול בשיטת NLP ומאז חיי השתנו מקצה לקצה. בהמשך לקחתי קורס מקיף ב NLP וזה שדרג מאוד את חיי, ומאז לקחתי על עצמי את השליחות לעזור לכמה שיותר אנשים ללמוד את השיטה ולהסתייע בה.

מורה ל n.l.p.
לחזור אליך עם יותר פרטים לגבי הקורסים?
פוסטים אחרונים
לחזור אליך עם יותר פרטים לגבי הקורסים?