המידע המלא על לימודי קורס NLP מאסטר (NLP MASTER)

אם הגעתם עד לכאן כנראה שסיימתם בהצלחה את לימודי קורס NLP פרקטישינר, שהם לימודי הבסיס של NLP . והוקסמתם מעולם חדש וטוב שנגלה לעינכם במלוא העוצמה. אני מניח שאתם יכולים לומר בביטחון מלא, שהחיים שלכם מתחלקים לשניים. החיים שלפני הלימודים, והחיים של אחרי.
עכשיו זה הזמן שלכם להרחיב ולהעמיק את הידע שלכם בשיטת NLP. זה הזמן להפוך מעוד תלמיד של NLP, למאסטר. ולהפוך להיות מומחה בשיטה, קודם כל בשביל עצמך, כדי להשתמש עם זה כאמצעי לשפר עוד יותר את רמת חייך. וגם כדי לסייע ולעזור לאנשים אחרים לשפר את חייהם באמצעותכם. אווווחח כמה סיפוק יש בזה.
ריכזנו בעבורכם בשורות הבאות את כל המידע הנחוץ לדעת על קורס NLP מאסטר (NLP MASTER).
אז התחלנו?

קורס מאסטר NLP

תוכן עניינים

מה זה אומר להיות מומחה NLP מאסטר?

ראשית כל זה אומר שתהפכו את הידע שכבר קיים אצלכם על NLP להרבה יותר רחב ועמוק. תצליחו לצלול לעומקים, ולהתרחב לאופקים חדשים בשיטת NLP. וכך תצליחו להפוך את חייכם למוצלחים הרבה יותר. תצליחו לנפץ תקרות זכוכית, לכבוש יעדים נכספים, ולנסוק לגבהים חדשים.

וכמובן שבלימודי NLP מאסטר (NLP MASTER) תרכשו לעצמכם מקצוע מכובד ומניב. תוכלו להפוך את זה לתחום הפרנסה המרכזי שלכם, או להשתמש עם זה להשלמת הכנסה.

 

מה נלמד בלימודי בקורס NLP מאסטר?

קודם כל נטמיע ונשריש את מה שכבר למדנו בקורס NLP פרקטישינר הבסיסי, מתוך הבנה שכדי לסגל לעצמנו שימוש מתמיד בכלים שרכשנו, יש צורך להעמיק ולהרחיב את השימוש בהם כמה שיותר.

לשלב הבא אליו אנחנו צועדים, שהוא לימוד NLP מאסטר אנחנו צריכים להגיע למצב בו הכלים שלמדנו הופך לחלק בלתי נפרד ממי שאנחנו. וזאת על מנת לקבע את השינויים החיוביים באופן סופי ומוחלט בתוכנו, ועל מנת שנצליח להעביר את הכלים למטופלים הפוטנציאלים שלנו בצורה הטובה ביותר.

במהלך הקורס נרכוש מיומנויות חדשות. ונקבל כלים אופרטיביים חדשים ב

.

בקורס יביא כל תלמיד מקרים אמיתיים מתוך המציאות של חייו, או של חיי קרוביו או מטופליו. והוא יניח את המקרה על שולחן הלימודים, וכולם ביחד, בהובלת מרצה הקורס, ינתחו את המקרה מכל הזוויות הרלוונטיות, על מנת ללמוד את הטכניקות של NLP  על מקרי אמת. דרך זה נשפר מאוד את הבנתנו העמוקה בשיטת NLP .

משתתפי הקורס מהווים חלק בלתי נפרד מהקורס, התלמידים משתתפים בשיעור באופן פעיל. והם מתנסים הלכה למעשה, בהעברת הדרכת דמיון מודרך על שאר המשתתפים.

התלמידים גם לומדים איך לחדד ולדייק מסרים, ואיך להציג ולשווק את עצמם  בצורה קולעת משכנעת.

 

למי מתאים הקורס של NLP מאסטר (NLP MASTER) ?

כל מי שקיבל את ההכשרה הבסיסית בקורס NLP פרקטישינר יכול להמשיך ללימודי NLP מאסטר / NLP MASTER. הקורס מיועד בעיקר למי שרוצה לקחת את שיטת NLP לשלב הבא ולהתחיל לטפל בשיטה כמקצוע. NLP מאסטר יכול להועיל מאוד גם למטפלים רגשיים מכל הספקטרום של עולם הטיפולים שרוצים לשפר ולהקפיץ את יכולות הטיפול שלהם.

 

מה הם התכנים המרכזיים בלימודי קורס NLP מאסטר?

  • שחרור קונפליקטים פנימיים הגורמים למצב של תקיעות
  • התרת התניות אוטומטיות המקובעות בתוכנו
  • יציאה ממצב של התמכרות
  • שחרור אמונות מגבילות
  • התרת קשרים תלותיים
  • שיפור ביטחון העצמי, ושיווק עצמי נכון

ועוד הרבה תוכן מעשיר ומגוון.

הקורס גם מעניק לנו את היכולת ואת הכלים לפתח טכניקות עצמאיות, על בסיס העקרונות של NLP .

 

האם התכנים בלימודי קורס NLP מאסטר מסייעים גם בקידום עסקים ומכירות?

העקרונות של NLP מתאימים ועוזרים מאוד בקידום עסקים ומכירות.

בעיקרון שיטת NLP לא נועדה מלכתחילה למטרות עסקיות. אלא לעזור לאנשים להתמודד טוב יותר עם פחדים וחששות. ולהעניק לאנשים את היכולות להתמודד עם המחשבות והרגשות שלהם בצורה טובה יותר, ולשפר את יכולות התקשורת שלהם. אך ככל שנקפו השנים, היו שהבינו שעקרונות התקשורת והעקרונות הנוספים של NLP יכולים לעזור מאוד גם בניהול עסקים וקידום מכירות.

נכון להיות הרבה מאוד עסקים ומוקדי מכירות, וכמו כן גם מרכזי שירות לקוחות רבים, הטמיעו את העקרונות של NLP . על מנת לעזור לעסקים שלהם לפרוח ולשגשג. עסקים אלה מעידים בהתלהבות על צמיחה משמעותית הניכרת לעין בזכות הטמעת השיטה בתוכם.

 

וזאת גם הסיבה שנכון להיום ישנם אנשים הלומדים את לימודי NLP מאסטר רק כדי לשפר ולקדם את העסקים שלהם. ישנם כאלה שלומדים את הקורס של NLP MASTER על מנת לתרגם את מה שהם לומדים למקצוע של אימון וקידום עסקים, או אימון וקידום מכירות במרכזי מכירות וכו'.

 

האם ישנה דרישה בשוק הטיפולים לבוגרי קורס NLP מאסטר?

נכון להיום הדרישה בשוק לאנשים שלמדו NLP MASTER היא גבוהה מאוד. והיא רק הולכת וגוברת ככל שהשיטה מוכיחה את עצמה. נכון להיום שיטות הטיפול של NLP מבוקשות מאוד על ציבור המטופלים. וזאת בשל העובדה ש NLP שם דגש על פתרון וטיפול שורשי, במקורות הפנימיים בתוכנו שהם הגורמים לנו לכל הבעיות הצצות מעל לפני השטח. וזו גם הסיבה שאנשים המטופלים ב NLP נהנים מפרות הטיפול גם עשרות שנים אחרי הטיפול עצמו. כי ככה זה כאשר שמטפלים בשורש הבעיה ולא רק בסימפטומים.

 

לסיכום:

  • אם אנחנו רוצים להעמיק ולהרחיב את הידע שלנו בNLP  ולקחת את עצמנו לשלב הבא, NLP / MASTER NLP מאסטר הוא הקורס המומלץ עבורנו. באמצעותו נוכל להפוך את NLP למקצוע שלנו.
  • בלימוד NLP מאסטר נטמיע ונשריש את הכלים של NLP שכבר מצויים בתוכנו . נוסיף עוד כלים מבית היוצר של NLP  בנוסף לכלים הקיימים. נעשיר את עצמנו בתוכן עיוני, ונתנסה במבחנים מעשיים.
  • בקורס של NLP מאסטר נלמד בין היתר להיפטר מהתמכרויות, לפתור קונפליקטים פנימיים בתוכנו, ועוד ועוד…
  • התכנים שנלמד יסייעו לנו גם לקדם עסקים ולהקפיץ מכירות. ולקדם את השיווק והקידום העצמי שלנו.
  • הדרישה בשוק לאנשי מקצוע בתחום היא עצומה. אז קדימה חברה, ללימודים. השוק מחכה לכם.

בהצלחה רבה.

 

שאלות נוספות

הקורס הזה מתאים לכל מי שהשלים את הקורס הבסיסי בהצלחה, והוא מעוניין להטמיע את השיטה בתוכו, ולהעמיק בה עוד. הקורס יעזור ללומדים להשתמש עם הטכניקות של NLP בצורה טובה יותר כדי לעזור לעצמם ולאנשים הסובבים אותם.
התשובה היא כן! הקורס מלמד את התלמידים לטפל במקרי אמת ממש. התלמידים יצאו מהקורס עם סל כלים רחב מאוד לטיפול בכל מיני אנשים במגוון מצבים. הבוגרים גם יקבלו את הכלים לפתח חשיבה יצירתית עצמאית על בסיס עקרונות NLP
אלעד גבריאלוב
אלעד גבריאלוב

לאחר מבצע צבאי אכזרי בו לקחתי חלק, חוויתי קשיים גדולים עם עצמי. בהמלצת חבר פניתי לטיפול בשיטת NLP ומאז חיי השתנו מקצה לקצה. בהמשך לקחתי קורס מקיף ב NLP וזה שדרג מאוד את חיי, ומאז לקחתי על עצמי את השליחות לעזור לכמה שיותר אנשים ללמוד את השיטה ולהסתייע בה.

מורה ל n.l.p.
לחזור אליך עם יותר פרטים לגבי הקורסים?
פוסטים אחרונים
לחזור אליך עם יותר פרטים לגבי הקורסים?