3 הטעויות שמבריחות את הלקוחות שלנו – מתוך קורס לימודי NLP

זה קורה להרבה מאוד בעלי חנויות או נותני שירות; הם בטוחים מאוד במוצרים שלהם, ומשוכנעים בכל לב שהם ישפרו וישדרגו את חייהם של לקוחותיהם, ובצדק. הם אפילו נהנים מתנועה מרשימה של לקוחות בחנויות שלהם, אבל, ופה האבל הגדול, כמות הלקוחות שסוגרים בסוף דיל, קונים מוצר או מזמינים שירות היא נמוכה מאוד, ביחס לכמות המתעניינים.
עובדה זו מעיקה במיוחד, כאשר העמיתים שלהם משתפים אותם על אחוז 'סגירות' גבוה בהרבה.
למה זה קורה להם? והאם וכיצד ניתן לשנות את המצב? – לפניכם 3 טעויות נפוצות שמבריחות לקוחות – תובנות מקורס לימודי NLP לעסקים.

טעיות שמבריחות לקוחות

תוכן עניינים

סוד ההצלחה במכירות של עסק בעידן המודרני.

בעבר, המקצועיות של בעלי מקצוע או טיב מוצריהם, הם אלו שהיו נותנים את הטון ומשפיעים על כמות הלקוחות והמכירות בעסקים שלהם. בשונה מהיום, שיש הרבה מאוד מקום למניפולציות שיווקיות וטריקים ושטיקים שונים ומשונים.

בימים ההם אם היו כמה סנדלרים בעיר, זה ששמו הלך לפניו במקצועיות וביושרה היה גורף את רוב הלקוחות. גם אם הוא לא היה חייכן מי יודע מה, וגם אם הוא לא היה טיפוס מכירתי במיוחד –  העיקר שהתוצאה טובה ואיכותית והמחיר הוגן.

אז מה השתנה מאז ועד היום?

פשוט מאוד. העולם הפך לתחרותי וגלובלי מאוד. על כל שירות או מוצר שבן אדם מחפש, יש אין ספור אופציות ומתחרים. זה מציע מבצע ייחודי, וזה מבטיח אחריות לשנים ארוכות, זה מתחייב על שירות שאין לו תחליף, וזה מבטיח פטנט ראשוני ופורץ דרך שייתן את המענה הכי מדויק ומושלם, וכן הלאה. ואיפה שהוא בתוך כל הבלגן הזה נמצאים הלקוחות האומללים שמוצפים בכמויות בלתי סבירות של אינפורמציה ומניפולציות, והם אמורים בסופו של דבר להחליט באיזה מוצר או שירות לבחור.

אם תרצו, הרי שעולם המכירות של היום, זה האינטרפרטציה המודרנית לשוק התגרנים של פעם. ובשוק כמו בשוק, התגרן שצועק הכי גבוה ועושה את המניפולציות המוצלחות ביותר, הוא גם זה שיצליח למכור הכי טוב.

בשורה תחתונה, גם חנות שיש לה סחורה משובחת במיוחד עשויה להתקשות מאוד במכירות, אם היא לא תדע איך לגשת ללקוחות בני זמנינו. הכרת הכללים הבסיסיים בהתנהלות עם לקוחות בעידן המודרני, זה לא בונוס, זו חובה.

 

3 טעויות שייתכן שאתם עושים עם הלקוחות, שמבריחות אותם – על פי קורס לימודי NLP

 

עולם הלימודים של שיטת NLP על שיווק ומכירות הוא עמוק ורחב מאוד – אבל פה בחרנו בפינצטה 3 נקודות נפוצות מאוד, שעשויות לעזור לכל נותן שירות או בעל חנות לשמר את לקוחותיו ולנתב אותם לסגירת עסקה:

 

  1. הניחו למונולוגים המוכנים, ופנו לצורך האינדיבידואלי של הלקוח

הנטייה של בעלי עסקים רבים היא לפצוח בפני הלקוחות הפוטנציאליים במונולוג רהבתני אודות השירות הייחודי שלהם, המקצועיות המוערכת שלהם והמוצרים נטולי המתחרים שלהם.

העניין הוא שאלה מסרים שיווקיים לעוסים ומאוסים על הלקוחות, הרי אין בעל עסק שלא יעיד על עצמו את הדברים האלה, מתוך אינטרס ברור ושקוף.

במקום זה חשוב להקשיב לסיבה שהביאה את הלקוח אלינו, להבין מה בדיוק הוא מחפש ולהסביר לו איך אנחנו או המוצר שלנו יכולים לענות על רצונותיו, צרכיו ובקשותיו בצורה האידיאלית ביותר.

 

  1. לא למכור רק מוצר או שירות, למכור בעיקר אנושיות ואמון

ניקח לדוגמה חנות שמוכרת מחשבים; הטעות הגדולה ביותר שהמוכר יכול לעשות זה להציג ללקוח את המוצר בצורה לקונית ויבשה, תוך הצגת הנתונים היבשים על המחשבים השונים.

לא שזה לא חשוב, אבל זה די שולי.

כאשר בן אדם עומד לרכוש מוצר יקר כמו מחשב, הוא קודם כל רוצה לדעת שהוא קונה אותו אצל בעל מקצוע אנושי שהוא יכול לסמוך עליו, ושאם תהיה לו בעיה עם המחשב בהמשך יהיה לו למי לחזור.

לכן חשוב לפתוח בשיחה אנושית נעימה עם הלקוח, ולתת לו את התחושה שהוא בידיים טובות ואמינות.

 

  1. לא להקטין את השירות את המוצר של המתחרים, אלא להעצים את שלנו

הרבה מאוד בעלי עסקים ונותני שירות טורחים להסביר ללקוחותיהם שהמתחרה שלהם הוא לא בסדר, לא ישר, לא הגון, לא נותן שירות וכו' וכו'. בכך הם טועים לחשוב שהם גורמים ללקוח להעדיף את המוצר שלהם על פני זה של המתחרה שמעבר לכביש.

אבל ההפך הוא הנכון. בן אדם שמקטין את האחרים ומעכיר את שמם, פותח בעיני הלקוחות צוהר קטן לאישיותו החבויה, ויוצר עליהם רושם של אדם קטנוני, מניפולטיבי וצר עין, ועם אנשים כאלה אנשים לא מעוניינים לעשות עסקים.

במקום זאת תסבירו עד כמה המוצר שלכם איכותי, ועונה בדיוק לצורך של הלקוח.

 

עוד טיפים וטכניקות לשיווק ומכירות, מומלץ לרכוש בקורסי NLP לעסקים ומכירות.

 

לסיכום:

  • בעידן המודרני הדרך להצליח למכור מוצרים או שירותים, עוברת דרך התנהלות נכונה מול הלקוחות.
  • את הטיפים כיצד לעשות זאת מומלץ ללמוד בקורס NLP לעסקים בהרחבה, ולהזניק את המכירות בעסק.

שאלות נוספות

הלקוחות לא מעוניינים לקבל סקירה מקיפה וטרחנית אודות המוצר או השירות, הם רק רוצים לשמוע על מה שרלוונטי להם.
יכולות שיווקיות הן יתרון עצום אצל מוכרים. אבל גם מי שלא נהנה מהן, חשוב שירכוש לעצמו מיומנויות שיווקיות ייעודיות.
אלעד גבריאלוב
אלעד גבריאלוב

לאחר מבצע צבאי אכזרי בו לקחתי חלק, חוויתי קשיים גדולים עם עצמי. בהמלצת חבר פניתי לטיפול בשיטת NLP ומאז חיי השתנו מקצה לקצה. בהמשך לקחתי קורס מקיף ב NLP וזה שדרג מאוד את חיי, ומאז לקחתי על עצמי את השליחות לעזור לכמה שיותר אנשים ללמוד את השיטה ולהסתייע בה.

מורה ל n.l.p.
לחזור אליך עם יותר פרטים לגבי הקורסים?
פוסטים אחרונים
לחזור אליך עם יותר פרטים לגבי הקורסים?