ככה תגרמו לאנשים לחשוב כפי שאתם רוצים – לפי קורס NLP

לכולנו יש חלום אחד קטן עוד מגיל ילדות. לדעת לגרום לאנשים לחשוב כמונו! לגלות את הקוד הסודי למוחם של האנשים, ולהכניס לשם בדיוק את מה שאנחנו רוצים שהם יחשבו ויעשו.
לא פעם אנחנו חושבים לעצמנו : כמה נפלא היה חיינו אילו רק היינו מצליחים ליישר את כולם לפי ההיגיון שלנו, וגורמים לכולם להיות בובות בתיאטרון אותו אנחנו מביימים בכישרון רב.
אבל חלומות לחוד ומציאות לחוד. לכל בן אדם יש את הדרך בה הוא חושב, ולא במהרה הוא ירפה ממנה, ויראה גמישות כל שהיא.
אז אם אתם בכל זאת רוצים להגיע לתת המודע של האנשים ולשתול שם את מחשבותיכם, כדאי שתקשיבו למה שלומדים בקורס של NLP . על כך בשורות הבאות.

איך לשתול מחשבות בתת מודע

תוכן עניינים

מה כל כך דחוף לנו לגרום לאנשים לחשוב כמונו?

 

את הרצון שלנו להשפיע על המחשבות של אנשים, ולגרום להם לחשוב כמונו צריך להפריד ל2 חלקים:

  1. הרצון הטבעי של האדם להרגיש משפיע ושולט

לכל אחד מאיתנו יש את הדחף הפנימי לגרום לאנשים לגלות את ה'אמת'! וכמובן שהאמת הזאת היא רק האמת שלנו, והיא לא אמת אובייקטיבית. אבל בכל זאת אנחנו רוצים שאנשים יחשבו בדיוק כמו שאנחנו חושבים.

את הרצון האנושי הזה ניתן להגדיר כמשהו ילדותי שמסתתר בתוכנו, או כצורך בלתי מוסבר להשפיע ולשלוט על מחשבות הסובבים אותנו.

(במקרה זה מומלץ לנו להתבגר, ללמוד להכיל דעות נוספות ומגוונות, במקום ללמוד כיצד לשתול את המחשבות שלנו למוחם של חברינו)

 

  1. שתילת מחשבות לצורך שיווק, קידום אג'נדה, וקידום עצמי.

הדרך להתקדם בחיים שלנו תלויה במידה רבה ביכולת שלנו לגרום לאנשים סביבנו להאמין בנו, ולהאמין במה שאנחנו מייצגים.

למשל בן אדם שרוצה לקבל תפקיד נחשק בעבודה, חייב יהיה לגרום לממונים עליו להאמין שהוא זה שראוי לתפקיד. או בן אדם שמוכר מוצר מסוים, יצטרך לגרום ללקוח לחשוב שזה המוצר הנכון ביותר בעבורו.

שלא לדבר על פוליטיקה, ששם בכלל מדובר בזירת התגוששות על תודעת ההמון. בזירה  הזאת נאמרים חצאי אמיתות, וסילופי עובדות ונתונים, והכל על מנת לגרום לפלח אנשים להאמין בזה, ולחשוב שזה נכון. (ומסתבר שזה עובד לא רע, כבר לא מעט שנים(: )

ובכן מסתבר שהיכולת שלנו להשפיע על מחשבות של האנשים היא קריטית להצלחתנו בחיים. ובמקרה זה כן נכון יהיה ללמוד להשפיע את תודעתם של אנשים, ולהטמיע בהם מחשבות, כל עוד זה נעשה בצורה ישרה והגונה, ולמטרה ראויה כמובן.

 

 

האם אכן אפשרי לשתול מחשבות בתת מודע של אנשים?

באופן אסוציאטיבי אנשים מקשרים את המונח 'לשתול מחשבות' ליכולות מיסטיות יוצאות דופן. חדר אפוף עשן, נרות דולקים, ריח קטורת באוויר, ואיש זקן בעל קול עמוק וסמכותי שלוחש מחשבות היישר לתת מודע של היושב מולו.

התסריט הזה הוא טוב לדמיון הפרוע שלנו, אך אין לו כל קשר למציאות!

למעשה ניתן בהחלט להשפיע על דרך החשיבה של אנשים, ולשתול להם מחשבות בתת המודע. אבל זה לא קורה על ידי מגע קסם, או נוסחאות עלומות המועברות מסבתה לנכדתה. אלא באוסף טכניקות מתוחכמות שמבינות היטב כיצד המוח האנושי פועל, והיכן הפרצות ונקודות התורפה שדרכן ניתן להבריח לתוכו מחשבות ודעות.

זה לא קורה בדקה אחת, וזה לא תמיד עובד בצורה מושלמת ב100 %. אבל זה כן מצליח לשנות ולהזיז אנשים מעמדותיהם המוצקות פעם אחר פעם.

שיטת NLP היא שיטה שמכירה את התת מודע האנושי על בריו, ולכן השיטה גם ידעה להתאים מגוון טכניקות ושיטות מדהימות לשינוי תפיסות, אמונות, ומחשבות של אנשים, בצורה מושכלת ונכונה. וזאת הסיבה שאנשי מכירות ושיווק ופוליטיקאים רבים לומדים את הקורס של NLP כאשר הם רוצים לשדרג את היכולות וההישגים שלהם.

 

אז תכלס איך לשתול מחשבות בתת מודע – 4 טכניקות שיעזרו לכם להבריח מחשבות לתת מודע של אנשים:

לפני שנפרט את הטכניקות נקדים ונאמר. כדי להצליח להשפיע על אנשים חשוב לגשת אליהם בצורה אינטליגנטית וחכמה, לחשוף בפניהם כמה שפחות קלפים, ולא לעמת אותם ישירות עם המחשבה שאתם רוצים לשתול להם (במיוחד אם אתם יודעים שהם מתנגדים לה עקרונית). למה?

כי בעוד שעל התת מודע ניתן להשפיע, על המודע הרבה יותר קשה לעשות זאת. ולכן אם נהיה שקופים מיד, והמטרה שלנו תיחשף לסנסורים החדים של 'המודע' של האדם הניצב מולנו. כמעט עבדה תקוותנו שנצליח להרדים את המודע, ולהבריח דרכו מחשבות לתת מודע.

 

אז תבואו נבונים ושקטים, ופעלו לפי הכללים הבאים:

 

  1. תחפרו…

אחד הדברים שאנשים הכי סולדים מהם זה 'חפירות'. הכוונה היא לא לחפירות האלו של טרקטור, אלא אנשים שחופרים לנו עם מסרים חוזרים ונשנים.

אבל מסתבר שבכל הקשור להשפעה על תת מודע של בן אדם, חזרה מתמדת על המסר שלנו, היא אחלה שיטה לגרום לבן אדם להאמין בזה.

נניח שאתם רוצים לגרום לבן אדם להאמין שהשירות שלכם היא ברמה גבוה, תחזרו שוב ושוב במהלך השיחה על רמת השירות שלכם, ועד כמה הלקוחות מרוצים, והלקוחות חוזרים שוב ושוב, וכו'…

אתם אולי תרגישו מעט פתטיים, אבל חשוב שתדעו שה'חפירה' הזאת, אכן חופרת את דרכה לתת מודע של מושא החפירות, וקובעת יתד שם. ובהמשך לאט לאט המסרים יצופו לו לתודעה. זה יכול לקחת זמן, מכיוון שלתת מודע לוקח זמן לנתח ולהציף דברים. אבל עם מעט סבלנות תראו תוצאות.

 

  1. תחמיאו

כאשר אתם מנסים לשתול למישהו מחשבה תלטפו לו את האגו.

לדוגמה: אני פונה דווקא אליך עם ההצעה הזאת (כאן תנקבו במה שאתם רוצים לשכנע) כי אני יודע שאתה מאוד אינטליגנט, ואתה תדע לעשות את זה הכי נכון…

צורת ההצגה הזאת של הדברים, עוזרת למשוכנע הפוטנציאלי להזדהות עם הדברים הנאמרים, ולהרגיש מחובר אליהם.

 

  1. ספרו סיפור

אחת הדרכים האפקטיביות ללכוד את תשומת ליבם של אנשים, ולחדור לתת מודע שלהם זה לספר להם סיפור. יש משהו בסיפור שמצליח למשוך את מקסימום תשומת הלב והמוח.

ולכן כאשר אתם מעוניינים לגרום למישהו להאמין במשהו, מומלץ להלביש את זה בתוך סיפור.

לדוגמה: הבוקר קמתי בשעה מוקדמת מהצפוי, והרגשתי צורך לצאת לטייל, ובדרך נפלה לי מחשבה עוצמתית (וכאן נוקבים במחשבה הרצויה להטמעה) חזרתי הביתה וחשבתי על זה חזור וחשוב, והגעתי למסקנה שזה פשוט נכון….

 

  1. תאירו את המסרים באור חיובי

כאשר אתם מציגים לבן אדם מחשבה, דעה או מוצר. חשוב שתוסיפו לפני או אחרי ההצגה מסר חיובי ומחמיא. כמו למשל: תדע לך שמאז שהבנתי את זה (מחשבה כל שהיא) החיים שלי השתפרו מקצה לקצה, קיבלתי את חיי מחדש במתנה….

כאשר אנחנו מחברים את המסרים שלנו לקונוטציות חיוביות, אנחנו מצליחים לגרום לתת מודע של האדם הניצב מולנו לקבל את זה בצורה חיובית.

 

בקורסים המאלפים של שיטת NLP תיחשפו לעולם שלם של טכניקות והבנה עמוקה של מוח האדם, על עומקיו ומורכבויותיו. מה שיעזור לכם בין היתר להפוך למאסטרים בהשתלת מסרים ומחשבות לאנשים.

 

לסיכום:

  • כל אחד מאיתנו רוצה להשפיע על המחשבות של האנשים הסובבים אותו. לעיתים זה סתם בגלל צורך פנימי להשפיע ולשלוט, ולעיתים זה בגלל הרצון לשווק מוצר או אג'נדה, או להתקדם בחיים.
  • בניגוד למה שאנשים חושבים, השתלת מחשבות לאנשים זה לא תהליך מיסטי ומסתורי, אלא אוסף טכניקות שמבינות כיצד פועל המוח האנושי ותת המודע שלו. הטכניקות האלה מתבססות על שיטת NLP שהצליחה לפצח את הסודות הכמוסים של המוח האנושי.
  • למעשה ניתן לשתול מחשבות, דעות ואמונות לאנשים בין היתר באמצעות הטכניקות הבאות: לחזור על המסר/מחשבה שוב ושוב במהלך השיחה, להחמיא וללטף את האגו של המיועד לשכנוע, להציג את הדעה/מחשבה בצורת סיפור, ולהציג את המחשבה/מוצר באור מאוד חיובי ומחמיא.
  • עוד טכניקות מעולות להשתלת מחשבות ניתן לרכוש בקורס המעולה של שיטת NLP

שאלות נוספות

עקרונית ניתן לשתול מחשבות לכל אדם, בצורה חכמה ואיטית ועם הרבה סבלנות. לפעמים זה ילך מהר יותר, ולעיתים פחות, אבל זה אפשרי בהחלט.
כאשר אנחנו מתווכחים עם בן אדם חזיתית הוא מפתח לעיתים אנטגוניזם, מגן על האגו שלו, או שהוא דרוך מידי מכדי לאפשר לעצמו להשתכנע. לכך נכון לעשות זאת דרך התת מודע בחוכמה.
אלעד גבריאלוב
אלעד גבריאלוב

לאחר מבצע צבאי אכזרי בו לקחתי חלק, חוויתי קשיים גדולים עם עצמי. בהמלצת חבר פניתי לטיפול בשיטת NLP ומאז חיי השתנו מקצה לקצה. בהמשך לקחתי קורס מקיף ב NLP וזה שדרג מאוד את חיי, ומאז לקחתי על עצמי את השליחות לעזור לכמה שיותר אנשים ללמוד את השיטה ולהסתייע בה.

מורה ל n.l.p.
לחזור אליך עם יותר פרטים לגבי הקורסים?
פוסטים אחרונים
לחזור אליך עם יותר פרטים לגבי הקורסים?